Monday, March 10, 2008

Gelombang Alternatif


Satu tamparan hebat buat parti pemerintah sebelum ini..kalah teruk dalam sejarah pilihanraya umum pertama di negara. tapi Johor masih angkuh menjadi kubu kuat kepimpinan semasa. Revolusi pembaharuan generasi muda..


em..patut ada laluan satu, dua, tiga dan beberapa laluan lain..aku disenaraikan dalam laluan ke dua. oitt cik..sekarang ni dah ada saluran 1, saluran 2..mantap..

kenapa ek?

tanya aku

"yang saluran 1 untuk orang tua, saluran 2 untuk orang muda"
jawab mak siti

MakSiti adalah emak kepada Hairi,kawan aku masa sekolah tingkatan 5 dulu,dia ditugaskan membantu petugas SPR di pusat buangan undi seperti maklumat tertera di bawah


Nama MOHD HERIZAT BIN WAGIMIN
Tahun Lahir 1977
Jantina L
Lokaliti 156 / 36 / 15 / 001 - FELDA BUKIT WAH HAH
Daerah Mengundi 156 / 36 / 15 - WAH HAH II
DUN 156 / 36 - SEDILI
Parlimen 156 - KOTA TINGGI
Negeri JOHOR
Pusat Mengundi SEKOLAH KEBANGSAAN BUKIT WAHA
Saluran 2
Masa Mengundi 08.00 PAGI - 05.00 PETANG

Ada tujuannyer tu...disamping memudah proses undian, baru terfikir ..ooo sebenarnya mudah untuk buat analisis trend pengundi muda seperti aku untuk mengemudi kepimpinan akan datang...

Lain-lain perkara dibelakang tabir aku tak pasti..


0 comments: