Tuesday, September 1, 2009

Azzalea dan Ramadhan

emm posa-posa ni, aku lihat hari demi hari ada perubahan positif dalam keluarga kami. walaupun impaknya tidak terlalu besar.. namun ia cukup memberi kesan dalam kehidupan seharian..namun masih ada tompok kebocoran dalam menjayakan perbelanjaan yang berhemah.. biasalah pendapatan tidak seberapa..(semoga ALLAH permudahkan jalan dan murahkan rezeki kita).

IZT_9733

hasya sekarang dah semakin pandai ajak berbual, panggil orang utk tarik perhatian, dah pandai mengajuk perkataan dah mula faham beberapa wording.. alhamdulillah.. sekarang ni pong dia dah mula tidor awal...biasanya selagi tak pukul 12 mlm.. lampu cerah.. selagi tu la dia aktif..

sempena bulan yang mampu mengubah cara hidup dan amalan kita ini, bersama ingin saya berpesan-pesan agar amalan baik yang kita lakukan sempena bulan ini dapat diteruskan dalam bulan-bulan yang lain. Semoga tindakan dan amal ini akan menjadi titik tolak dalam merubah kehidupan kita kearah yang lebih baik dan moga kita sentiasa dipelihara.

AMIN
11 Ramdhan 1429

2 comments:

Two - Gathers said...

Salam ramadhan!

Anonymous said...

comel baby nie..
deisgn rumah yg awk ckp cntk 2 kt area melaka..b4 nie harga nye blh di katakn murah berbanding kt kl..skng nie xtau la..mybe dh naik skit