Monday, July 20, 2009

TAG : Zul Hazran + Diana

Majlis dirai pada 11 Julai yang lalu.. bertempat di Dewan Tun Rahah, Kuala Lumpur. Majlis berlangsung dengan succes sekali. Aku sebenarnya menyahut ajakan Din (Saluddin Ismail) otaiiiii ni... heheh untuk bersama beliau sambil tolong mana yang patut..
diikuti pula oleh sorang lagi tag.. en hakim hensem ... derang dr jb,, dan aku dari putrajaya... lama dah x ikut otai Din ni.. Hari itu banyak pendedahan yang aku dapat.. dan adalah beberapa teknik baru yang menarik untuk diparaktikan, terutama dalam mempelbagaikan kemampuan speedlight anda... ni intro je dulu.. tp gambar aku letak group photo kat KLCC yer...

Wedding : Zul + Diana

just nak bg tahu..
aku ingat suka2 je bulih amik gambar wedding dalam kawasan KLCC ni... rupanya kena dapatkan permission dari management... so hari itu maka ramaila pak guard2 yang bertanyakan hal itu.. namun semuanya telah diruskan dengan rapi oleh Zul dan Diana. siap kena ubuh nama dan ic...

1 comments:

MazrulHisyam said...

Lawo gambo tue,
Si Din kalu tak de gambar baring tak sah! Nak amik kat KLCC pun kena pass ke? KLCC tue kan duit rakyat!hehehe!