Thursday, July 2, 2009

Counting 1st Hasya Bestday

salam kecerian.
salam muhasabah.

Dalam setia menanti kehadirannya, dalam reda membesarkan dan menjaga, kini terharu melihat perkembangan dan pencapaian.. kasih yang tiada terhalang baba dan mama berikan. kini menghitung waktu genap usia menjangkau setahun..

besar ertinya kehidupan dengan kehadiran. cuma baba x sabar nak bagi hadiah 1st besday untuk hasya..

aIZT_0230

aIZT_0226

aIZT_0227

7 comments:

org cardiff said...

cun..cun.. ni nampak import punya nie...heheheh...

izzat said...

kekeekekek
tq moza..
tu pong sebab kau dah kat cardiff..
aku kirim jer aaaa..
kalau aku nak g ntah bila blh dapat..

Saluddin Ismail said...

perghh..branded giler
dasat nih..mesti mahal hantaran kawen nanti..

MazrulHisyam said...

Bila nak potong kek nie...
Bukan setakat fire resistant, diskaun resistant pun!

izzat said...

Din Hensemmm..
hehehe.. hantaran kahwen??? heheh,, tak besar lg budak ni... insyaALLAH ada rejki.. nak mintak kau cover majlis kahwen dia nanti..hehehe

Bro Mazrul...
potong kek.. simple2 jer...
lama x jumpa bro mazrul

tenno said...

epi advance besday... utk baba & mama-nyerr.. dah bley stand by utk 2nd 'album' plakk.. hehhe

AyAres151 said...

epibesday hasya... nnt datang majlis kawin uncle tau...