Wednesday, April 1, 2009

Aku,Shah Alam & wiMAX


Pagi semalam jam 6.30 bertolak dari Shah Alam ke Skudai..
sampai jam 10am... fufufufu... drive laju la.. tu.. (laju macam F1 atau P1),.
Alhamdulillah... mujur tiada apa yang berlaku..

td.. dari Skudai kul 3 pm.... sampai Shah Alam kul 7.00 petang..
kira ok la tu..
mahu x taknya.. ada yang kena saman.. tengah baru nak speed ..naik 1.3 je.. aduhai.. ada abg hensem senyum bawah jambatan kat Simpang Ampat .Melaka..

waduiii.. terbang RM300...


Hari ni aku test wiMAX..
tp performance masih ditahap biasa..
mungkin baru fisrt day kot..
tp seronok la juga.. at least ada benda yang aku boleh explore...
sambil update blog ni..


esok aku masuk opis putrajaya..
ada beberapa perkara yang perlu dilihat..

yang benonya,, aku just nak cerita pengalaman hari pertama layan wiMAX ni..
layannnn jer laaaa

alamak?? nak dok mana ? putrajaya atau shah alam... huhuhuhu

9 comments:

Syafiq Azuan said...

Wah.. tahniah! :D Selamat mengunakan wimax! Lajuuuu~

P/s : Jangan lupa.. laju2 pun jangan lebih limit speed dia. 20GB per month. Nanti dia slowkan internet speed. :)

izzat said...

iyer ker fik.
huhuh..
tp rasanya aku kena tutup wimax ni..
sebab kat putrajaya x de signal..
huhuuhuuhu

Admin said...

salam..

abg ijat pindah ofis?
aik? bukan lagi kat JB ke?

izzat said...

yup zul.

ada kat putrajaya nni

cik-zura said...

Laaaa kat putrajaya takda wimax?

Duduk di puchong la.. tgh2 shah alam - putrajaya.. hahahaha

Laila Abas @ Kay Abas said...

ok ta pakai wimax tu.. nak test gak.. ni amek package yg mana ni?? meh duduk shah alam.. ramaikan orang shah alam..

izzat said...

ntahla..
cam x percaya lak putrajaya xde signal...
dok puchong.. hehehe.. tgh dok pilih rumah..
lela.. aku amik pakej standard dalam 90 hengget jer sebulan..

Admin said...

laa...
ye ke?
dah lama ke abg pindah?
apesal kena pindah?
pindah ngan family skali ke?

izzat said...

Zul..
aku pindah ..jg opis ptjya pulak..
bini pong dah pindah sini