Friday, March 6, 2009

Rahmat Haron ???


Patutla masa tu sedang aku berjalan kat CM macam perasan sorang mamat ni.. rambut ala-ala redlock, seluar jeans lusuh, sempoi berjalan sambil layan blues... ah.. pelandok dua serupa kot... - tapi dalam hati aku, dari segi cara dia berjalan dan memandang... sahhhh memang Rahmat.. tp malangnya aku tak tegur, sebab takut tersalah orang..

Kami dulu satu asrama, Asrama Pusat Kota Tinggi (Rancangan Khas).. form sampai 1form 3.. so memang kenal sangat jiwa Rahmat ni..blueeesssss.. tp dia Sekolah Menengah Laksama dan aku kat Tun Habab...
pernah dia kata dulu.. AKU NAK JADI SASTERAWAN NEGARA kami reramai ia kan aje...

Semalam tgh malam aku baca STAR , maklumla waktu tu je yang sempat aku baca paper...
terbaca pulak artikel ini.. MANTOOOP BEBBB

Aku cuba mengingati beberapa nama kengkawan Rahmat ni... antaranya Mamak Zali, Mustafa, Cupak, Zaki, sulaini, iwan... mmmm.. sapa lagi???oh ya... Lee Teck Long, Helen.. huhuhu sapa lagi???
looopppppaaaaaaaaaa...

(esok aku ke surabaya 6-9 mac)



3 comments:

rahmat haron said...

ha..ha..kenangan lama tuu

eh, pernah ker aku ckp nak jadi sasterawan ng..ha..ha

skrg ni aku dah tak mau ler..aku nak jadi diri aku sendiri..cukuplah...bila2 boleh jumpa minum teh sekali

z@yi3Ld said...

si rahmat ni kenal aku lagi ke..

Unknown said...

salam,,
jat lama x jmpa kau...aku pun pelik napa rahmat dah jadi penyair and anak seni sekarang..kau masih ambik foto wedding lg yes...gud luck bro...me (sulaini)