Friday, August 29, 2008

oh demam

mula 4.15 pagi from skudai
Isnin - CORUS Port Dickson
Selasa - PRESINT 11, Putrajaya
Rabu - Rumah Rehat Kuala Kubu Baharu
Khamis - Rumah Rehat Kuala Kubu Baharu
sampai - 12.15 pagi

huhuhhu..
petang isnin tu badan dah lain macam... sejuk panas sejuk panas jer
abih kat PD, travel ke putrajaya plak,,,, malam tu tido pakai selimut tapi berpeluh,,, sejuk2 panas.. kepala pening semacam..

lama dah x kena demam.
fufufufu..

sambung plak g duskusi RTD Hulu Selangor..cuaca sejuk tp dalam selimut berpeluh panas.
td balik badan masih terasa x berapa x sihat
dah la cam tu
ntah camana plak terlepas exit dari rawang nak masuk highway tadi,,, dah terlajak masuk KL.... JEMMM..

wadusssss
terpaka layankan juga..
aku kalau drive kl memang kompom sesat hahaha,, tapi kalau naik moto insyaALLAH.
tu je dulu nak citer.

opss ada lagi..
dah sampai depan pintu pagar rumah (teringat kat mon- "bang ijat.. orang g meting jugak, tp x lah sampai kunci tertinggal kat mangga di pagar??") cehhh kunci aku tertinggal da..

telepon Mon.. LOKASI? "saya kat Simpang la bang.ijat"
telepon Sham.. LOKASI? "saya cuti arini.. esok baru masuk opis"
nak tido mana aku malam ni,,,
badan dah letih ni,,, tambah batuk akibat sakit kerongkong,,++ demam

last option
PULAI UTAMA

ni yang sempat online kejap ni.
wassalam

2 comments:

Anonymous said...

Sekarang ni musim orang demam. Gua pun tengah demam tak baik-baik lagi. Btw, "Selamat Berpuasa"...

Sue.Aleen said...

bro... anak baru sorang la, bro... awat yang sampai tinggai kunci kat padlock! hikhikhik