Friday, February 22, 2008

Mulakan Jumaat Yang Indah

Ceria di pagi Jumaat yang mulia..tinggalkan episod cerita lepas. Sesampai di opis buka pc. layan mail dulu. Bersarapan ngan teman...tup-tup kol 10am juga baru nak stat keje..heheh.. sebenarnya dah buat keje awal td...refresh kerja semalam...ni sneak-in sat register blog..heheheh....cuma mengumpul apa-apa pendapat peribadi berdasarkan isu untuk hari ini...
olahan pertama berkisar dengan kenangan gambar di atas.."among my best ever day"..gambar ini difoto oleh kawan aku merangkap ofisel photog aku "janggutouch", menggunakan kamera aku..ni spesel punyer kamera..InfraRed version wooo...nntkan kemunculan gambar dan entry yang lain nanti..
khutbah jumaat tadi adalah berkenaan Adab Berdoa..bersama kita usaha,amal,doa dan istiqamah....tawakkal..
perihal manusia yang terlupa..kekadang rebah dalam angkuh, lumpuh walau kukuh, angan dalam sedar, doa amalan yang dituntut, tidak cukup dgn agama yang dianut disertakan dengan tuntutan dan amalan yang berterusan.
kepada kengkawan yang g interbiu hari ini..semoga dipermudahkan jalan yang berkat untuk kita.amin





3 comments:

rasso said...

lawatan sambil belajar...

izzat said...

tq lan
wa chaaaa
looking foward to serousity

Unknown said...

Salam pergenalan.. Nama Saya jalalboy dan Ini laman Web saya http://jalalboy.blogspot.com/.. Harap jika ada salah silap dapat perbetulkan dan bantuan dapat diberikan http://jalalboy.blogspot.com/2012/01/salam-pergenalan.html