Thursday, May 28, 2009

Pernikahan : Maria + Azim

lama dah tidak menembak ni,,, asyik tumpu pada persediaan opis di Putrajaya. Sungguhpun cam tu tetap juga berpeluang memberi sedikit sumbangan .. heheheh..sumbang? ,,, tak de lahhh.. assignment ini adalah yang pertama selepas berhijrah ke Putrajaya..

Majlis berlangsung dengan jayanya pada 22 dan 23 May.. lokasi nun di Jementah... semuanya alhamdulillah berjalan dengan lancar. Majlis pernikahan berlaku dengan penuh emosi... maklumlah empunya badan meruakan anak pompuan tunggal dalam keluarga.. dan juga anak sulung dalam keluarga..

2 comments:

e-DaRaha-u said...

a memorable night...a happy memory to maria but a very sad day to me..that night i dapat briter sedey...i lost my best fren after 9 months++ he suffered pancrease cancer...i supposed to be maria's bridesmaid that night...sori sis coz unable to be at your side...lap2kan airmata u yg tumpah mcm air terjun gunung ledang tu...tp semua dah slesai...nasib baik ader pengapit reserve took over kejap i pny tugas sementara i tenangkan diri...u made a right choice sis...izzat did a very good job...nice shot man...(kembang la tuh..hehehe...)...tp ikhlas..mmg cantik...xsabar ar nak nengok gmbr lain...bl nak load nih...????

izzat said...

hi rahaa..
takziahhh..
what i can say... as my duty.. do the best..
UPLOD sunnnnnn..