Wednesday, December 24, 2008

RUSHING HOUR

din,aku,udyn+manja, fendy

FUHHHH.. lega settle part 1

banyak yang aku kena fikirkan, terutama dari aspek penggunaan masa. Bermula dari tarikh hendak pulang ke Taiping hingga minggu hadapan. Bermulalah kronologi yang sangat memberi kesan terhadap ketahan fizikal ku..

18/12
5.30pm- pulang ke Labis
6.30pm- park kereta di Yong Peng sementara menunggu Azia mengambilku
9.00pm- bermula perjalanan LABIS-TAIPING, aku drive

19/12
6.00am- sampai Taiping
9.00pm- bertolak pulang ke JB
3.00am- Sampai di Yong Peng, drive terus ke rumah
4.00am- Sampai di Mutiara Rini
10.30am- Gerak ke Majlis Pernikahan Manja+Udyn (Ayer Baloi Pontian)
12.00pm- sampai ... KERJAAAA
2.00am - selesai berinai 11 (sambung lepak ddz,din,EG,fendy)
2.30am - balik Hotel

20/12
10.30am - Resepsi
5.30pm - Outdor (Rembah,Pontian)
7.30pm- Balikkkkkkk Mutira Rini

so far
ini event yang banyak benda aku korbankan, dari aspek masa, fizikal dan juga keluarga. Terkejar-kejar aku dibuatnya.. perubahan waktu nikah dibritahu saat akhir terpaksa aku mengejar waktu dengan pantas.. penat drive ke Taiping 10 jam masih lagi terasa.. DEMAM BEB.
tapi kerja tetap kerja..

semoga pasangan MANJA+UDYN sentiasa dirahmati amin


1 comments:

AIN NAZRI said...

i think is not Rembah pontian.. but Rambah Pontian.. dekat ngan sek teknik tu kan.. my lovely kampung.. :)