Friday, September 19, 2008

Perihal Tuntutan Subsidi

antara lelaki kerdil di bawah skirt wanita yang mempunyai kaki terpanjang dan antara lelaki celibiriti sukan... (kepala, kaki dan insan kerdil)..



29 roadtax ni mati.... dah nak raya, tak sempat pulak karang nak berjalan..minggu lepas bebaki duit RM700 ..aku pergila buat roadtax..


ecah ko tolong settle kan..nanti aku bank in minggu ni...

bro ko punya ari selasa baru siap..ok..

semalam rabu .. baru aku dapat..

ecah: dulu jadi runner buatkan insuran orang sambilan sementara gaji cukup bulan keje kilang,,kini dia dah ada opis sendiri, ada clark lagi... tp dia masih lagi keje kilang dan kini berpindah di Muar.. alhamdulillah bertambah maju...

perihal aku pulak..duit dah xde ni (sambil tersenyum sebab minggu depan isteri aku dapat bonus yang kerajaan bagi)... pergilah ke pejabat pos..a mik nombo.....2410...

Assalamualaikum puan semakkan untuk saya
IC encik?
sambil aku keluarkan ic dari wallet

Encik buat roadtax bila?
Minggu lepas..

Maaf la encik tiada dalam senarai la.. sekarang ni memang ada kelewatan sikitlast month 3 hari berkerja selepas daftar baru blh claimbulan ni diorang cakap mungkin selepas 7 hari bekerja...

sambil terkenang duit yang dalam wallet.. alhamdulillah,,, nikmat bulan berpuasa dalam kesempitan ada kelapangan.

hanya kita yang mampu menilai sendiri


1 comments:

mshafie said...

hmm...dalam kesempitan ada kelapangan...Tuhan tuh Maha Kaya..salam ramadhan untuk anda!